diumenge, 10 de maig del 2015

LA LLIBRETA DE LA S

Hola a totes i tots! Ja fa molt de temps que tenia iniciat aquest material i per fi he pogut penjar-ho. Un dia buscant per internet vaig tenir el plaer de trobar el blog de la Maria José Fano desvandepalabras.blogspot.com , és un blog interesantíssim i amb molts recursos. En aquest blog vaig veure que hi havia la llibreta de la S i vaig decidir de copiar la idea adaptant-la al català.  Són el mateix format que ella proposa en la seva llibreta però amb el vocabulari, les cançons i poemes en català. Dono les gràcies a Maria José i a tantes altres persones que pengen material i el cedeixen perquè altres puguin utilitzar-lo. Espero que us sigui útil. Hi ha dos jocs de l'oca, el primer no és meu, és de la Meritxell Ros i el vaig trobar ja fa molt de temps, el segon si és meu. No surt tot sencer però si el voleu el trobareu en el blog que ja el vaig penjar em sembla que ja fa gairebé un parell d'anys. 
Si algú l'utilitza pot fer un comentari de com li ha anat, penseu que sempre podeu dir on l'heu trobat utilitzeu-lo com us convingui. Si voleu accedir al material féu clic aquí 2 i aquí 1. Està fet en 2 pdf perquè una part és vertical i l'altre horitzontal. El 2 és el final del document i el 1 la primera part.