dilluns, 6 de maig del 2019

CONTE D'ONOMATOPEIES

Hola totes i a tots! avui us penjo un power que he elaborat pels petitons de P3. Fem consciència fonològica i tot el treball auditiu i de discriminació auditiva. He preparat aquest power que explica la petita història que em va passar un dia: Agafo el cotxe, l'engego, vaig per la carretera, em trobo una vaca, fem l'onomatopeia, desrpés un ramat i finalment arribo a casa i la mare em fa un petó uqna arribo. El conte és molt senzillet, faig incidència en les onomatopeies, com les fem i després quan les hem fet sentim l'audio que hi ha en cada diapositiva. Es tracta de posar-hi salseta a l'hora d'explicar-ho i practicar aquestes onomatopeis. A mi m'ha funcionat bé, espero que su sigui útil. Fins aviat i si hi ha res que es pugui millorar ja ho sabeu. Si voleu accedir cliqueu aquí.