diumenge, 18 d’octubre del 2020

NOU CURS!!

 Hola a tots i a totes!!

Ja se que començo el curs amb molt retard però com tots sabeu aquest ha estat un curs difícil d'iniciar i no sabem gaire com seguirà, el seguim setmana a setmana, pas a pas.

Aquest curs aniré fent entrades com sempre quan pugui. Per a mi aquest curs és diferent perquè inicio un projecte nou. Ara no estic només en una sola escola, treballo en algunes escoles amb alguns alumnes. Sempre s'han de provar coses noves i penso que aquest era el moment malgrat la situació actual amb el Covid, no us negaré que ha estat un inici difícil en un lloc nou, però per a tothom ha estat complicat iniciar aquest curs. 

Espero que malgrat tot no perdeu les ganes i les il.lusions d'encetar coses noves. Jo com des de fa uns anys us aniré compartint aquelles activitats que vaig creant i que penso que us poden ser útils. També compartiré recursos, articles o notícies que us poden anar bé i em podeu explicar com us van les activitats o qualsevol idea o experiència que em volgueu fer arribar. 

Avui us penjo una presentació que he fet per discriminar la r forta i la r fluixa. Hi ha imatges amb r forta o r fluixa, han d'identificar quina és. Jo he representat la r forta en vermell i la r fluixa o simple en groc. Jo ensenyo la imatge i l'alumne ha de ensenyar-me una fitxa vermella o groga segons com sona la r.

Les imatges de la pressentació són de Sergio Palao de l'Arasaac.

Espero que us sigui útil. Si voleu accedir al material feu clic aquí